Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser for medlemmer af Stichting WebwinkelKeur

 

Indeks:

Artikel 1 - definitioner

Artikel 2 – identitet af iværksætteren

Artikel 3 – anvendelsesområde

Artikel 4-tilbuddet

Artikel 5-aftalen

Artikel 6 - fortrydelsesret

Artikel 7 - omkostninger i tilfælde af fortrydelsesretten

Artikel 8 – udelukkelse af fortrydelsesretten

Artikel 9 – prisen

Artikel 10 - overholdelse og garanti

Artikel 11 – levering og udførelse

Artikel 12 – fortsat resultatkontrakt: varighed, opsigelse og udvidelse

Artikel 13 - betaling

Artikel 14 – klageprocedure

Artikel 15 - tvister

Artikel 16 – supplerende eller anderledes vilkår

 

Artikel 1 - definitioner

Udtrykkene i disse er generelle betingelser og vilkår defineret som følger:

  1. Cooling - off periode: den periode, som forbrugeren kan gøre brug af sin fortrydelsesret;
  2. Forbrugeren : den fysiske person, der ikke handler som led i et erhverv eller virksomhed og træder i en fjernsalgsaftale med iværksætteren;
  3. Dag : kalenderdag;
  4. Varighed transaktion : en afstand kontrakt vedrørende med en serie af produkter og / eller tjenesteydelser, hvis udbuddet og / eller køb er spredt i gang;
  5. Varigt medium : enhver lagerenhed, der giver forbrugeren eller iværksætteren til at gemme oplysninger leveres til ham personligt at være gemt på en måde, at fremtidig høring og uændret reproduktion af oplysninger, der er muliggjort.
  6. Fortrydelsesret: mulighed for forbrugeren til – inden for køle af periode - fravælge fjernsalgsaftalen;
  7. Blanket : blanket at iværksætteren stiller til rådighed for forbrugerne, og at forbrugerne kan udfylde, når han ønsker at udnytte sin fortrydelsesret;
  8. Iværksætter : den fysiske eller juridiske person, der tilbyder produkter og / eller tjenester til forbrugerne på en afstand;
  9. Fjernsalgsaftalen: en kontrakt som er indgået inden for rammerne af et organiseret system for iværksætteren, med anvendelse af en eller flere former for fjernkommunikationsteknik
  10. Teknologi for fjernkommunikationsteknik : midler, der kan bruges til at indgå en kontrakt, uden at forbrugeren og erhvervsdrivende er opfyldt samtidigt på den samme placering.
  11. Betingelser og vilkår: disse generelle vilkår og betingelser for iværksætteren.

 

Artikel 2 – identitet af iværksætteren

 

Slimex 15 kosttilskud -Ds. Martin Luther Kingweg 160 F - 1504 DA Zaandam Nederland

E-mailadres: info@slimex15-Supplements.EU

Tel nummer: 0031 (0) 85-3031396 (mandag til fredag fra 09:00 til 17:30)

Handelskammer 62048074

CVR-nummer: NL854616275B01

 

 

Artikel 3 – anvendelsesområde

  1. Disse vilkår og betingelser gælder for alle tilbud om iværksætteren og enhver afstand aftale eller ordre mellem erhvervsdrivende og forbrugeren.
  2. Før afstand aftale, vil tekst af disse vilkår og betingelser stilles til rådighed for forbrugeren på en sådan måde, at det let kan lagres på en holdbar datamedium af forbrugeren. Hvis dette ikke er muligt, så før fjernsalgsaftalen er indgået, iværksætteren vil, oplyste, at den kan revideres og efter anmodning fra forbrugeren vil blive sendt gratis
  3. Hvis fjernsalgsaftalen er indgået elektronisk, uanset det foregående afsnit, og før fjernsalgsaftalen er indgået, kan teksten i disse vilkår og betingelser gøres tilgængelige for forbrugeren i elektronisk form på en sådan måde, at forbrugeren let kan gemme dem på et varigt medium. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, før fjernsalgsaftalen er indgået, det angivet hvor de vilkår og betingelser af elektronik midler kan findes, og at de, på forbrugerens anmodning, elektronisk eller ellers vil blive sendt gratis.
  4. Ud over disse vilkår og betingelser specifikke produkt eller Servicebetingelser gælder, andet og tredje afsnit, finder tilsvarende anvendelse og forbrugeren kan, i tilfælde af modstridende vilkår og betingelser, altid relæ på den gældende bestemmelse, der er mest gunstig for ham.
  5. Når en eller flere bestemmelser i disse vilkår er ugyldige eller ødelagt i hele eller en del af aftalen og resten af disse vilkår og betingelser og den pågældende bestemmelse vil blive erstattet af en bestemmelse, der dækker oprindelige så meget som muligt.
  6. Situationer, der ikke er reguleret i disse vilkår og betingelser, bør vurderes 'i ånden' af disse vilkår og betingelser.
  7. Manglende og klarhed om fortolkning eller indhold på e eller flere bestemmelser i vores vilkår og betingelser, skal forklares 'tot ånden' af disse vilkår og betingelser.

 

Artikel 4-tilbuddet

  • Hvis et tilbud er genstand for en begrænset varighed eller betingelser, vil dette være udtrykkeligt nævnt.
  • Tilbud i webshoppen er uforpligtende. Entreprenøren har ret til at ændre og tilpasse tilbuddet.
  • Tilbuddet indeholder en fuldstændig og nøjagtig beskrivelse af produkter/ydelser. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til en korrekt vurdering af tilbuddet af forbrugeren som muligt. Hvis erhvervsdrivende bruger illustrationer, er disse en sand afspejling af produkter/ydelser.
  • Alle billeder, specifikationer og data i tilbuddet er vejledende og ikke kan give anledning til kompensation eller opløsning af aftalen.
  • Hvert tilbud vil indeholde sådanne oplysninger, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser er involveret i at acceptere tilbuddet. Dette vedrører navnlig:
    1. den pris inklusive skatter;
    2. højden på eventuelle forsendelsesomkostninger;
    3. den måde, hvorpå kontrakten skal være indgået og hvilke handlinger det kræver;
    4. om fortrydelsesretten gælder;
    5. ordninger for betaling, levering og udførelse af en kontrakt eller ordre;
    6. fristen for accept af tilbuddet, og den periode, inden for hvilken iværksætteren garanterer den tilbudte pris;
    7. satsen for fjernkommunikation, hvis omkostningerne ved anvendelse af fjernkommunikationsteknik beregnes på et andet grundlag end Grundgebyret for elektroniske kommunikationsmidler anvendes;
    8. om aftalen er gemt efter sin indgåelse, og hvis så hvordan forbrugerne kan høre det;
    9. den måde, hvorpå forbrugeren kan afhjælpe de oplysninger, der er fastsat i aftalen, før indgåelse af agreemen't;.
    10. Andre sprog, ved siden af hollandsk, en aftale kan angives;
    11. Adfærdskodeks som iværksætter har i overensstemmelse med og instruktioner, hvor forbrugeren kan finde adfærdskodekset digital;
    12. Minimumsvarigheden af afstand aftale med en varighed transaktion.

 

Artikel 5 – indgåelse af aftale

  1. Aftalen er omfattet af bestemmelserne i stk. 4 i denne artikel, konkluderede dengang forbrugeren accepterer tilbuddet og i overensstemmelse med de tilsvarende betingelser.
  2. Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, bekræfter iværksætter af elektroniske betyder modtagelse af ordre uden forsinkelse. Så længe rækkefølgen ikke er bekræftet af iværksætteren, kan forbrugeren ophæve eller annullere aftalen uden beregning.
  3. Hvis kontrakten er indgået elektronisk, iværksætteren træffer passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger til at sikre den elektroniske overførsel af data og sikrer en sikker Web-miljø. Hvis forbrugeren kan betale elektronisk, vil iværksætteren tage passende sikringsforanstaltninger.
  4. Den iværksætter kan inden for lovpligtige rammer - forhøre sig om forbrugerens evne til at opfylde sine betalingsforpligtelser, samt fakta og faktorer, der er vigtige for en ansvarlig indgåelsen af fjernsalgsaftalen. Hvis iværksætter på grundlag af denne forskning har gode grunde indgå ikke aftalen, han har ret til at nægte en ordre eller kræve særlige betingelser.
  5. Iværksætteren vil tilføje til produktet eller service følgende oplysninger, skriftligt eller på en sådan måde, at forbrugeren kan opbevare det på en tilgængelig varigt medium:
  6. a. adressen på forretningssted af iværksætteren;
  7. b. betingelserne som og den måde, hvorpå forbrugeren kan gøre brug af retten til tilbagekaldelse eller en klar erklæring om udelukkelse af fortrydelsesretten;
  8. c. oplysninger om eksisterende eftersalgsservice og garantier;
  9. d. betingelser i artikel 4, stk. 3 af disse indspillede data, medmindre iværksætteren har allerede givet forbrugeren med disse data før gennemførelsen af kontrakten;

e. betingelserne for opsigelse af aftalen, hvis aftalen har en varighed på mere end et år og en ubestemt tid.

  1. I tilfælde af en varighed transaktion gælder det foregående afsnit kun for den første levering.
  2. Enhver aftale eller ordre er indtastet under forudsætning af tilstrækkelig tilgængelighed af produkter.

 

Artikel 6-fortrydelsesret

Levering af produkter:

  1. I tilfælde af et køb har en forbruger mulighed for at opløse aftalen for 14 dage uden angivelse af årsag. Denne periode begynder dagen efter modtagelsen af alle produkter af forbrugeren eller en af forbrugeren annonceret repræsentant.
  2. Under betænkningstiden gælder det, skal forbrugeren håndtere produktet og emballagen med omhu. Han vil kun pakke eller bruge produktet i det omfang, der er nødvendige for at vurdere, om han ønsker at holde produktet. Hvis han udøver sin fortrydelsesret, han vil have produktet og hvis rimelighed muligt-i den oprindelige tilstand og emballage returneres til iværksætteren, efter rimelige og klare instrukser, som iværksætteren.
  3. Hvis forbrugeren ønsker at bruge sin fortrydelsesret er han forpligtet til at gøre dette kendt for iværksætteren senest 14 dage efter modtagelsen af alle produkter. Forbrugeren kan gøre dette ved hjælp af standardformularen. Når forbrugeren udtrykt ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret, forbrugeren skal returnere varen inden 14 dage til iværksætteren. Forbrugeren skal bevise, at varerne returneres i tide, for eksempel ved hjælp af et bevis for levering af e-mails.
  4. Hvis forbrugeren i slutningen af den lovbestemte periode i stk. 2 og 3 i denne artikel ikke har udtrykt ønsker at gøre brug af sin ret til tilbagekaldelse eller produktet ikke er blevet tilbagesendt til iværksætteren, salg er en kendsgerning.

Levering af tjenester:

  1. Når levering af tjenester, kan forbrugeren opsige kontrakten uden angivelse af årsag inden for 14 dage efter indgåelse af aftalen.
  2. For at udøve sin fortrydelsesret, informerer forbrugeren iværksætter efter rimelige og klare instrukser, som iværksætteren.

 

Artikel 7 - omkostninger i tilfælde af fortrydelsesret

  1. Hvis forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, er omkostningerne ved returnering helt på højde for forbrugeren.
  2. Hvis forbrugeren har betalt et beløb, sikrer iværksætteren, at inden for 14 dage efter forbrugeren udtrykt ønsker at gøre brug af sin ret, .den fulde beløb tilbagebetales til forbrugerne. Forbrugeren skal bevise, at de leverede varer er tilbage, for eksempel ved hjælp af et bevis for levering af e-mails

 

Artikel 8 – udelukkelse af fortrydelsesretten

  1. Iværksætteren kan udelukke forbrugeren fortrydelsesret som fastsat i stk. 2 og 3 i denne artikel. Udelukkelse af het fortrydelsesret gælder kun hvis iværksætteren tydeligt dette i tilbuddet, i hvert fald på tidspunktet for aftalens indgåelse.
  2. Udelukkelse af fortrydelsesretten gælder kun for varer:
  3. At iværksætteren er fastsat efter forbrugerens specifikationer;
  4. Der er klart personlige karakter;
  5. Der kan ikke returneres på grund af deres karakter;
  6. Der hurtigt forfald eller blive absolut;
  7. Prisen, som er omfattet af udsving på de finansielle markeder som iværksætteren har ingen indflydelse;
  8. For enkelte aviser og tidsskrifter;
  9. For lyd- og videooptagelser og edb-software, hvis forbrugeren har brudt seglet;
  10. Hygiejneprodukter der er forseglet, og som forbrugeren har brudt forseglingen.
  11. Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun muligt for tjenesteydelser:
  12. på bolig, transport, restaurant eller fritidsaktiviteter, der skal udføres på en bestemt dato eller i en given periode;
  13. tjenester som levering med udtrykkelig tilladelse fra forbrugeren startede før fortrydelsesfristen er udløbet;
  14. Betting og lotterier.

 

Artikel 9 – prisen

  1. Den periode, der er nævnt i tilbuddet, øger priserne på de tilbudte produkter/ydelser ikke, undtagen prisændringer som følge af ændringer af momssatserne.
  2. I modsætning til det foregående punkt kan iværksætteren tilbyde produkter, hvis priser er genstand for udsving i det finansielle marked uden entrepreneur's kontrol, med variable priser. Disse udsving og det faktum, at alle priser er variabel vil blive nævnt i tilbuddet.
  3. Prisstigninger inden 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis de er resultatet af lovpligtige bestemmelser eller bestemmelser.
  4. Priserne stiger form 3 måneder efter, at kontrakten var konkluderer er kun tilladt hvis aftalt på forhånd med entreprenøren og:
  5. de er resultatet af lovpligtige eller bestemmelser; eller
  6. forbrugeren har magt til at opsige kontrakten på den dag, hvor priserne stige træder i kraft.

5. alle priser nævnt er inklusive VAT.

6. alle priser er underlagt trykfejl. Entreprenøren hæfter ikke for trykfejl. Af trykfejl den

Iværksætter er ikke forpligtet til at levere produktet i overensstemmelse med den forkerte pris.

 

Artikel 10-overholdelse og garanti

  • Iværksætteren garanterer at het produkter og/eller tjenesteydelser opfylder kontrakten, de specifikationer, der er anført i tilbuddet, rimelige krav, pålidelighed og/eller brugervenlighed og på datoen for indgåelsen af aftalen eksisterende retlige bestemmelser og/eller statslig regulering. Hvis aftalt iværksættere også stater, at produktet er egnet til andet end normal brug.
  • En garanti af iværksætteren, producenten eller importøren ændrer ikke den juridiske rettigheder og hævder, at forbrugeren kan påberåbe sig under aftalen med iværksætteren.
  • Eventuelle fejl eller forkert leverede produkter skal rapporteres skriftligt til iværksættere med X dage/uger efter levering. Returnering af varer skal gøres i den originale emballage og ny stat.
  • Garantiperioden for iværksætteren svarer til fabrikken garantiperiode. Iværksætteren er ikke ansvarlig for den ultimative egnetheden af produkter for hver individuel anvendelse af forbrugeren eller for nogen råd vedrørende brug eller anvendelse af produkterne.
  • Garantien gælder ikke, hvis:
  • De leverede varer har repareret og/eller ændret af tredjemand og/eller forbrugerne;
  • De leverede varer er udsat for usædvanlige omstændigheder eller ellers behandles skødesløst eller i strid med instruktioner af iværksætteren og/eller på emballagen.
  • Inferiorly i hele eller delvis er et resultat af regler, at regeringen har bedt om eller vil spørge om karakteren eller kvaliteten af de anvendte materialer.

 

Artikel 11 – levering og udførelse

  1. Iværksætteren vil tage den største mulige omhu i modtagelse og udførelse og/eller levering af ordrer og tjenester.
  2. Leveringsstedet er den adresse, som forbrugeren har underrettet iværksætteren.
  3. Accepterede ordrer sendes hurtigst muligt, men senest 30 dage efter ordre besked, medmindre forbrugeren har givet tilladelse, at en længere leveringsperiode er overholdt. Hvis leveringen er forsinket, eller hvis en ordre ikke er eller kun delvis gennemført, forbrugeren vil modtage en besked og har ret til at opsige kontrakten uden straf.
  4. Alle leveringstider er vejledende. Ud over et tidsrum giver forbrugerne nogen ret til kompensation.
  5. I tilfælde af opløsning efter stk. 3 i denne artikel, vil iværksætteren refundere det beløb, som forbrugeren allerede har betalt så hurtigt som muligt, men senest 14 dage efter opløsning.
  6. Hvis levering af en bestilt produkt viser sig umuligt, vil iværksætteren forsøge at give et erstatningsprodukt. Senest når leveringen foretages, rapporteres det, en udskiftning artikel er leveres. Fortrydelsesretten kan ikke udelukkes på udskiftning artikler. Omkostninger af enhver returvareleverance skal afholdes af iværksætteren.
  7. Risikoen for skader og/eller tab af produkter, der hviler på iværksætter op til tidspunktet for levering til forbrugeren, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt. Til levering er forpligtelse af iværksætteren opfyldt, når ordren er tilbudt til forbruger en gang.

 

Artikel 12 - varighed transaktioner: varighed, annullering og fornyelse

Aflysning

  1. Hvis forbrugeren har indgået en kontrakt på ubestemt tid, som strækker sig til den regelmæssige levering af produkter (herunder elektricitet), til enhver tid kan han opsige det under de gældende opsigelse regler og på maksimalt en måneds varsel.
  2. Den forbruger, der havde indgået for en bestemt periode, som strækker sig til den regelmæssige levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester, kan til enhver tid ved den faste udløb opsige aftalen under de gældende opsigelse regler og med et varsel på én måned.
  3. Forbrugeren kan for de aftaler, der er nævnt i de foregående stykker:
  4. opsige og ikke være begrænset til annullering på et tidspunkt eller i en given periode;
  5. annullere mindst på samme måde, som de er angivet til ham;
  6. annullere til den samme opsigelsesvarsel som iværksætteren har fastsat for sig selv.

Fornyelse

  1. Den forbruger, der havde indgået for en bestemt periode, som strækker sig til den regelmæssige levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenesteydelser, kan ikke automatisk udvidet eller fornyes for en bestemt periode.
  2. Uanset det foregående afsnit, en aftale indgået for en bestemt periode, som strækker sig til den regelmæssige levering af daglige eller ugentlige aviser og magasiner stiltiende kan fornys for en bestemt periode af højst tre måneder, hvis forbrugeren har mulighed for at annullere den udvidede aftale i slutningen af forlængelsen med et varsel på en måned.
  3. En aftale for en bestemt periode, som strækker sig til den regelmæssige levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenesteydelser, kan kun forlænges på ubestemt tid, hvis forbrugeren kan annullere når som helst med et varsel på højst en måned og et varsel på højst tre måneder, med en aftale udvider regelmæssigt, men mindre end en gang om måneden , levere dagblade, ugeblade og magasiner.
  4. En aftale for en bestemt periode, som strækker sig til levering af en retssag eller indledende af aviser, ugeblade og magasiner (retssag eller indledende abonnement) vil være slutter automatisk og bliver ikke videreført automatisk efter den retssag eller indledende. \

 

Varighed

  1. Aftaler med varighed på mere end et år kan annulleres efter et år på ethvert tidspunkt og med et varsel på højst en måned, medmindre den rimelighed og retfærdighed er en indsigelse mod opsigelsen inden den aftalte varighed.

 

Artikel 13 - betaling

  1. Så vidt ikke andet er aftalt, skal tilgodehavender hos forbrugeren betales inden for 7 arbejdsdage efter fortrydelsesfristen ex artikel 6, stk. 1. I tilfælde af en aftale om at yde en service, beløbene der skal betales inden for 7 arbejdsdage efter, at forbrugeren har modtaget bekræftelse på aftalen.
  2. Forbrugeren har pligt til betænkningen unøjagtigheder i betalingsdata leveres eller erklærede straks at iværksætteren.
  3. I tilfælde af manglende betaling underlagt lovbestemte begrænsninger har entreprenøren ret til at gå videre til forbrugerne rimelige omkostninger til at opkræve.

 

Artikel 14 – klageprocedure

  1. Iværksætteren har en klageprocedure og håndterer klager ved at udfylde klageproceduren.
  2. Klager over udførelsen af en kontrakt eller en ordre skal være fuldt og klart beskrevet og indsendes til iværksætteren senest 7 dage efter, at forbrugeren har fundet fejl.
  3. Klager håndteres inden 14 dage fra modtagelsen. Hvis en klage kræver længere behandlingstid, vil, iværksætteren inden for fristen på 14 dage, svare med et budskab om modtagelse og angivelse når forbrugerne kan forvente en mere detaljeret svar.
  4. Hvis klagen ikke kan løses i fælles samråd, opstår en tvist, der er modtagelige for konfliktløsning.
  5. Klager, der ikke kan løses i fælles samråd, har forbrugeren mulighed for at kontakte Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Stichting WebwinkelKeur vil mægle gratis. Hvis der er ingen løsning efter mæglingen, forbrugeren har mulighed for at indgive klage til Stichting GeschilOnline, om Stichting GeschilOnline afgørelse er bindende. Forbruger og iværksætter er enig med denne bindende afgørelse. Indgivelse af en tvist til voldgift er ikke for gratis. Forbrugeren skal betale udgifterne til voldgift. Desuden kan beboere i EU bruge europæiske tvist resolution platform til at indgive en klage for at opnå en udenretslig bilæggelse af tvister. Denne platform er tilgængelig på http://ec.europa.eu/odr , men vi ønsker rådgivning for at kontakte Stichting WebwinkelKeur først.
  6. En klage ikke suspendere iværksætter af hans forpligtelser, medmindre iværksættere angiver i skrevet ellers.
  7. Hvis forbrugerklage er velbegrundet, har iværksætteren mulighed for at erstatte eller reparere de leverede produkter gratis.

 

Artikel 15 - tvister

  1. Nederlandsk lovgivning gælder udelukkende for enhver tvist, aftaler og ordrer, selv om forbrugeren bor i udlandet.
  2. Salg Wienerkonventionen finder ikke anvendelse.

 

Artikel 16 – supplerende eller anderledes vilkår

Yderligere undtagelser fra disse generelle vilkår og betingelser skal ikke være til skade for forbrugeren og skal registreres skriftligt eller på en sådan måde, at de kan gemmes på en tilgængelig måde på et varigt medium forbrugeren.